سه دلیل برای اینکه تحقیقات آنلاین بهترین راه برای پیشگیری از گسترش کووید ۱۹ است

  • زمان مطالعه: ۶دقیقه

از زمانی که سازمان بهداشت جهانی کووید ۱۹ را یک بیماری همه‌گیر در ماه مارس اعلام کرد، جهان به گونه‌ای تغییر کرد که در طول عمر خود تصور نمی‌کردیم. بسیاری از کشورها مرزهای خود را بستند. مشاغل و دانشگاه‌ها تعطیل شدند، و رفتارهای اجتماعی به شدت تحت نظارت و کنترل قرار گرفت. با وجود اینکه در حال حاضر واکسن‌های تولید شده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، هیچ‌کس نمی داند که همه‌گیری فعلی کی و چگونه پایان می‌یابد.
صنعت تحقیقات بازار نیز از کرونا در امان نبود. از آنجا که سلامتی و ایمنی به دغدغه اصلی همه تبدیل شد، چندین طرح تحقیقاتی در بازار، که بیشتر آنها از طریق تعاملات نزدیک و رو در رو انجام می شود، متوقف شده است. خوشبختانه فناوری، به ویژه ابزارهای آنلاین، به محققان بازار اجازه داد تا پروژه های خود را با وجود محدودیت‌های کنونی در سفر و تعامل انسان ادامه دهند.

دلایل برای تحقیقات آنلاین بهترین راه برای پیشگیری از گسترش کووید ۱۹ - کرونا

در اینجا سه دلیل اصلی وجود دارد که چرا تحقیقات آنلاین بهترین راه برای انجام همه‌گیری فعلی است:

در حال حاضر تحقیقات آنلاین یکی از راحت ترین روش های تحقیق است

در حالی که سایر انواع تحقیقات مانند تماس های تلفنی و نظرسنجی از طریق پست در دسترس است، ابزارهای آنلاین راه حل های بیشتری را برای محققان بازار ارائه می دهند. ابزارهای تحقیق آنلاین بازار به اندازه کافی انعطاف پذیر هستند، تا بتوانند نیازهای مختلف را بدون به خطر انداختن امنیت داده ها برطرف کنند. چند گزینه وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین از آنها استفاده کنید:

  • جلسات ویدئویی آنلاین برای مصاحبه های فردی و بحث گروه های متمرکز؛

  • خرید از راه دور همراه با افرادی که می توانند تجربیات خرید آنلاین خود را به اشتراک بگذارند؛

  • تحقیقات آنلاین، که در آن پاسخ دهندگان می توانند از طریق رایانه یا دستگاه تلفن همراه به نظرسنجی ها پاسخ دهند؛
  • استفاده از موبایل برای ردیابی کارهای روزمره.

برای اکثر ما ، این تنها گزینه موجود است

به دلیل محدودیت های سفر در شهرها، کار میدانی در این مرحله تقریباً غیرممکن است. سایر صنایع و زمینه های تحقیقاتی نیز ادامه تحقیقات خود را به صورت آنلاین ترجیح داده‌اند. در زمینه آموزش، دانشگاه‌ها و کالج‌ها اقداماتی را برای محافظت از شرکت کنندگان در تحقیقات خود انجام می‌دهند. به عنوان مثال‌، انجمن روانشناسی آمریکا اقداماتی را برای متوقف کردن تعاملات رو در رو و جمع آوری داده‌ها، و همچنین اقداماتی برای اصلاح مطالعات برای تحقیقات آنلاین توصیه کرد. علاوه بر این، تحقیقات آنلاین تعامل ایمن و بدون ریسک را با اقشار مختلف مردم، که در استفاده از رایانه و دستگاه‌های تلفن همراه ماهرتر شده اند، فراهم می‌کند.

در حال حاضر افراد بیشتری در خانه آنلاین هستند

برخی از محققان ممکن است نگران کاهش نرخ پاسخگویی به دلیل شروع بحران COVID-19 باشند. با این حال، "انجمن اینسایت" تعداد پاسخ ثابتی را از شرکت‌های تحقیقاتی گزارش کرده است. آنها معتقدند دلیل این امر این است که بسیاری از مردم تمایل دارند با آنها تماس گرفته شود. علاوه بر این، ممکن است پاسخ‌دهندگان به دلیل اینکه زمان بیشتری در خانه دارند، برای گفتگو و پاسخگویی آنلاین به سوالات در دسترس‌تر قرار گیرند. حتی یک شرکت گزارش داد که این امر فرصت بیشتری را برای شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دیجیتالی ارائه می‌دهد. این فرصت در بین پاسخگویان نوجوان در سن مدرسه (13-17 سال) که بیشتر اوقات هر روز در خانه هستند بیشتر به چشم می خورد.
در زمان آشفتگی کسب و کار و تغییرات شدید در صنایع، تحقیقات بازار اکنون بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد، و با استفاده از ابزارهای آنلاین است که می‌توانیم با پاسخ‌دهندگان تعامل داشته باشیم, و داده ها را با خیال راحت و کارآمد جمع آوری کنیم. به دلیل نوآوری و سازگاری شرکت‌ها و مردم به طور کلی با واکنشهای سریع، جهان با تغییرات عمده ای روبرو است. ممکن است یک "عادت جدید" یا یک رکود جهانی قریب الوقوع به وجود بیاید, و ما باید بتوانیم آمادگی خود را برای مراحل بعدی حفظ کنیم. در حال حاضر بهترین زمان است، تا بتوانیم بینش‌های اساسی و توصیه‌های صادقانه را به تصمیم گیرندگان ارائه دهیم.